No siis joo. Olen päälle kolmekymppinen ja vasta harjoittelen blogin kirjoittamista. Asetuksista en tajua paskaakaan ja ainakin mun silmiin tää blogin tausta näyttää niin pliisulta ettei mitään järkee ja kaiken huipuksi en edes tiedä missä täällä on minun ns.profiilikuvaus. Tietääkseni sen tein, mutta ei se ainakaan minulle näyttäydy :).

Mutta niin,

Tämä blogi on luotu minun iloksi ja ärtymykseni purkukanavaksi.

Olen kolmekymppinen uusioperheen työssäkäyvä äiti, joka yrittää kasvattaa kuutta lasta ja olla kuuliainen vaimo tässä hektisyyden aikakaudella.

Toisinaan on hyviä päiviä ja toisinaan vitun hyviä päiviä. Pyydän, jo tässä vaiheessa, anteeksi niiltä, jotka eivät siedä kielenkäyttöäni, se voi välillä olla lapsenomaista ja karskia, mutta se on minun tyylini purkaa tuntojani, joten jos ei miellyttä niin sinun ei onneksi tarvitse lukea blogipäivityksiäni uudestaan :).

 

Aurinkoisin kevät terveisin Känkkäränkkä