Jälleen heräsin tähän aamuun jumalattoman ihanasta seksiunesta. Mä en sitten ymmärrä itseäni millään lailla (tai ehkä ymmärränkin ;) ). Meillä on ollut ukkorakkaan kanssa paljon puhuttavaa minun seksihaluttomuudesta, tai hänen mielestään mun halut ovat kadonneet jonnekin. Niin onhan se nyt selvää, jos viisi- kuusi kertaa viikossa vähenee kahteen-kolmeen kertaan viikossa, sehän on selvä, että silloin iskee paniikki ja mun halut ovat kadonneet enkä enää rakasta. Just just.

No joo, ymmärränhän mä oikeasti ukkorakastani tässä suhteessa. Meillä kun oikeasti seksi on molemmin puolin aivan mahtavaa, leikkisää ja nautinnollista. Jostakinhan se johtuu kun mua ei ole enää haluttanut niin paljon kuin ennen. Olen vain yrittänyt ukolleni sanoa, ettei ole vielä mitään hätää.. ei muutkaan lemmiskele niin paljon kuin me, niin eiköhän me selvitä näillä kolmellakin kerralla viikossa. Olen yrittänyt selittää itselleni ja ukolleni haluttomuuttani rankalla kesällä, huolilla, stressillä ja vaikka millä.

Oikeastaan en ole huolissani itsestäni seksin suhteen, mä tiedän, että huolet ja stressi muista asioista ovat väliaikaisia ja mun halut kyllä palaa niin kuin ne on ennenkin tehneet, mutta mies ei muista. Hänelle minun haluttomuus on aina, joka kerta, eka kerta ja joka kerta yhtä järkyttävä kokemys :D... mua toisaalta niin naurattaa ja toisaalta raivostuttaa hänen reagointi mun haluttomuuteen. Mut ei siittä sen enempää.. pohjimmiltaan meillä on niin vahva suhde, että me oikeasti voidaan puhua ihan mistä vain, jopa siitä, että ukkorakkaani mieli järkkyy kun seksiä ei tulekaan totuttuun tapaan ja sehän silloin tarkoittaa, tottakai, sitä, että mun rakkaus miestäni kohtaan on vähentynyt tai pahimmillaan loppunut kokonaan, omg. Kyllä on surkuhupaisaa, kuinka seksittömyys voikaan saada aikaan naurettavilta kuulostavia piirteitä.

Noh, kuten tiesinkin, mun seksihalut ovat jälleen palanneet, ihan mahottomina. Mä en meinaa saada ukostani riittävästi, mua haluttaa koko ajan. Jopa unissaan. Niin, jälleen kerran tänä aamuna heräsin seksiuniin ja mua haluttaa taas vaikka eilen illalla oli jumalaisen ihana tuokio ukkoseni kanssa. Niin, sitä mä vain, että välillä on seesteisiä kausia ja välillä sitten näitä nymfomaani vaiheita.. ei siis mitään hätää.

Opetus: Yleensä jos parisuhde on vakaalla ja luotettavalla pohjalla, pieni seksittömyysvaihe naisen puolelta, ei todellakaan tarkoita sitä, että rakkaus on loppu. Se todellakin tarkoittaa sitä, että elämässä on sillä hetkellä sen verran helvetisti stressiä, että väkisinkin huolet vaikuttaa johonkin, ja yleensä se on seksi. Mutta, kun se parisuhde on vakaalla ja luotettavalla pohjalla niin kyllä se seksihalu sieltä uudelleen syttyy/kasvaa ja tulee, että oksat pois. Kohta ukko saa valittaa kun ei enää pysty eikä kykene :D.

Niin, että repikää siitä ;)

 

- seksinnälkäinen känkkäränkkä ;) -