Mikä helvetti siinä on, että nainen joutuu aina kärsimään enemmän kuin mies. Oli asia mikä tahansa. Tai sitten minä olen vaan helvetillinen luonnon oikku kaikessa suhteessa. Jo luolamiesaikaan naisille on sisään rakennettu tarve saada seksiä silloin kun luonnon suoma kierto on siinä vaiheessa, että mahdollisten jälkeläisten tekeminen on ihanteellisesti mahdollista ja naisten raivopäävitutuskohtaukset tulee luonnostaan sitten kuukautisten aikaan.. vaan mitä vielä, jälleen kerran minun kohdalla kaikki toimii luonnottomalla tavalla aivan toisin. ” Minussa on ongelma, jokin virhe ohjelmoinnissa, puutteita koodissa, korvaan arvaamattomuudella, tuntuu että tekijät unohtivat otsaan kirjoittaa, ravistettava ennen käyttöä. ” Apulannan biisit vaan kolahtaa joskus liiankin hyvin meikäläisen elämään. Siis tänään vaihteeksi ukkokulta huomasi saunaan mennessämme ( miten kaikki hoksottimet toimiikin juuri saunassa) , että olen vissiin pahalla tuulella (jollain lailla olin taas pitkin päivää myhäillyt ja tuhahdellut siihen malliin).. no joo, vastasin rehellisesti, että saman huomasin itsekin, enkä nyt kyllä kerta kaikkiaan tiedä miksi.. ja sekin jo vituttaa kun ei tiedä miksi vituttaa. ( on tää niin vaikeeta). Ukko siinä hetken hiljaa olleena sanoi yhtäkkiä, että miepä tiedän miksi; sulla on kierto puolessa välissä. Siis mitä!?! Mistä se tietää missä vaiheessa mun kierto on. Laskin äkkiä päässä ja samaan tulokseen tulin minäkin. Jumaliste, miten en itse ole tajunnut sitä, että olen pahalla tuulella aina kierron puolessa välissä kun olisi kaikista otollisin hetki tulla raskaaksi. Miten ukkoseni on voinut olla niin tarkkaavainen, että on huomioinut yhdistää mun vitutuskäyrän maximaallisen piikin kuukautiskiertoon ja vielä minua paremmin.

Niin, mehän ei tarvita mitään ehkäisyä kun mun kieroon kehittynyt tarve olla vitun pahalla päällä parhaimpaan aikaan on pitänyt huolen siitä ehkäisystä näiden vuosien ajan. Eikö se jo perkele riitä, että naiset ovat luonnostaan pahalla päällä kuukautisten aikaan, miksi minun pitää olla myös puolessa välissä. Jos se on kohtuutonta ukolle ja lapsille niin on se nyt perkele kohtuutonta jo minullekin, että olen hormoonimyrskyissäni raivohullu joka toinen viikko. Aivan kohtuutonta. Ei tämä vitutus nyt niin ihana tunne ole, että huvin vuoksi tätä ylläpitää kaksi kertaa kuukaudessa. Kaiken kukkuraksi kun me oikeasti haluttaisiin niitä lapsia lisää, niin minä karjun leijonaemon lailla kaikki urospuoliset kauas läheltäni, todella mahtava ehkäisy.

 

No sitten se toinen asia miksi naisten pitää kärsiä miehiä enemmän (ihan kuin tuossa äskeisessä ei olisi jo tarpeeksi) on se mitä me joudumme kestämään lapsettomuushoidoissa. Miehille riittää se, että he käyvät ”tumputtamassa” muutaman kerran kuppiin ja siinä se. Naisten osuus on olla nöyryyttävällä tavalla alapää paljaana (usein moneen kertaan) ja kestää se kuin mies, että sisuksiisi tungetaan jos jonkin näköistä ja kokoista vempelettä tutkimusten aikana (ja kaikki tutkimukset eivät todellakaan ole kivuttomimmasta päästä). Niin että kyllähän tuo välillä todella kyrsii olla nainen.

 

Kolmas asia miksi naiset kärsii enemmän on: SYNNYTYS ja piste. Tämä sana ei selittelyjä kaipaa. Tässäpä taas lyhykäisekseen hormonimylläkässä aukikirjoitettua vitutusta.

 

Soronoo – Känkkäränkkä -